
HOE WERKT HET
Om uw boekhouding zo goed mogelijk te verwerken, dient u de volgende stappen te doorlopen.
Via Exactonline en de Exactonline App heeft u altijd zelf toegang tot uw administratie via uw PC of smartphone.
De Exactonline App is gratis te downloaden.
STAP 1
Verzamel alle inkomende en uitgaande facturen, bonnen en bankafschriften en scan deze in.
Mocht u niet beschikken over een scanner, kunnen wij dit voor u doen.
STAP 2
U logt in via Exactonline en daar upload u de ingescande bonnen en facturen.
Of u kunt de documenten opsturen per email naar
STAP 4
Na ontvangst zorgen wij ervoor dat alle stukken goed verwerkt en ingeboekt worden.
Ook controleren wij de administratie op ontbrekende stukken.
STAP 5
Wij dienen de BTW aangifte in en informeren u over het te betalen of ontvangen bedrag.
Daarna heeft u via het financieel dashboard inzicht in uw resultaten.
STAP 3
Dan download u de digitale bankbestanden (MT940 formaat) vanuit internetbankieren en stuurt deze op per email.
Met ING, ABN-AMRO en Rabobank kunnen wij bankkoppelingen maken.
STAP 6
Mocht u vragen hebben over de financiële administratie of de BTW aangifte kunt u deze altijd stellen.