HOE WERKT HET

 

Om uw boekhouding zo goed mogelijk te verwerken, dient u de volgende stappen te doorlopen.

 

Via Exactonline en de Exactonline App heeft u altijd zelf toegang tot uw administratie via uw PC of smartphone.

De Exactonline App is gratis te downloaden.

STAP 1

 

Verzamel alle inkomende en uitgaande facturen, bonnen en bankafschriften en scan deze in.

 

Mocht u niet beschikken over een scanner, kunnen wij dit voor u doen.  

STAP 2

 

logt in via Exactonline en daar upload u de ingescande bonnen en facturen.

 

Of u kunt de documenten opsturen per email naar info@aangifteplein.nl

STAP 4

 

Na ontvangst zorgen wij ervoor dat alle stukken goed verwerkt en ingeboekt worden.

 

Ook controleren wij de administratie op ontbrekende stukken. 

STAP 5

 

Wij dienen de BTW aangifte in en informeren u over het te betalen of ontvangen bedrag.

 

Daarna heeft u via het financieel dashboard inzicht in uw resultaten.

STAP 3

 

Dan download u de digitale bankbestanden (MT940 formaat) vanuit internetbankieren en stuurt deze op per email.

 

Met ING, ABN-AMRO en Rabobank kunnen wij bankkoppelingen maken.

STAP 6

 

Mocht u vragen hebben over de financiële administratie of de BTW aangifte kunt u deze altijd stellen.